11/30/2009

İstanbul'a su tutmak





İstanbul'u gezerken tüm binaları güzelce bir cif leme ihtiyacı duymuyor musunuz?Çok güzel ama çok kirli bir şehir...Orada yaşama fikrine hala sıcak bakmakla birlikte sevgili Ankaramın güvenli kollarından ayrılma fikri içimi üşütüyor.Gel gelelim güzel bayram gezmemizi yaptık yedik içtik eğlendik bol bol foto çektik diyemeyeceğim çünkü çekmedik arada akla geldikçe.Herkesin dediği gibi niye bu kadar kısa süreliğine geldiniz? olmadı böle. cümlesini bende kendime tekrarladım durdum neyse bir daha ki sefere.Ayrıca Galata kulesinin yanında ananas dilimleyip satan girişimci genci buradan da tebrik etmek istiyorum güzel fikir.Birde antikacı teyze var ki bana kocasından ayrılımış olup intikam amaçlı eski düğün fotolarını 1 tl sattığı izlenimini uyandırdı bilemiyorum artık.Birde Joker in döner kestiğini hayal edip resmeden bir ressamımız var ki görülmeye değerdi ki keza fotosunu çektim onu da ekliyorum.Eee artık gezinin geri kısmı top secret kısmına giriyor aklıma gelen notlar şimdilik bu kadar sevgiler &saygılar ^_^



p.s. Arkamdan gelen peri tozlarını gördünüz mü?Sadece fotonun rengi ile oynadım,ee o zaman benim de takipçilerim var demek oluyor bu :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails