12/05/2009

Newmoon daki karakterler Yurdum insanı olsaydı




Günümüzü şenlendiren bir film izledik bugün bir sinema dolusu kız olarak arada bir kaç erkek vardı da filmin sonunda dünyaya gelme amaçlarını sorgular biçimde koltuklarına sinmişlerdi :))) Ve bir kaç sahne de de hep bir ağızdan söylenen nidaları hiç yazmıyorum ki orada olup duyup hissetmeniz lazım. Neyse gel gelelim ben sevgili jacob (kurt adamımız) ve edward (vampirimiz) ın tipinden dolayı bu etkiyi yarattığını bir yerden sonra düşünmüyorum (bir yere kadar düşünüyorum ama ^_^) asıl olay bella ya (şanslı hatunumuz) gösterdikleri ilgi alaka sen koşma ben koşarım sen zıplama ben zıplarım sen ölme ben ölürüm türündeki pervanelerinkine olan şaşkınlık ve içlenme olsa gerek bu etkinin nedeni . Gel gelelim film i anlatmıcam tabi ki buradan bilen biliyordur zaten.Ben şunu düşündüm nedendir bilinmez , bu karakterler gerçek hayatta ve bizden olsalardı acaba edward ortalardan kaybolduğu sırada bella'nın jacob la olan yakın münasebetine "sen naptın nalçaaaak!?!?" die bir Osmanlı tokadı yapıştırmaz mıydı? Yada Jacob Bellanın onunla gönül eğlendirip sonra Edward a geri dönmesine içerleyip kendini dağa taşa vurmaz mıydı? Ne ise böle işte daha çok fikrim var da şimdilik bu kadar.Nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails