3/01/2010

lsha_Uçmak varken yürümek niye?



Aradığım kitabı buldum!

Daha yeni başladım okumaya ama sanki bugünden başladı bir şeyer :) (yoksa piskolojik mi?)

Tam çözünce olayı yazarım ama kitabımın minik hikayelerinden birin yazıcam size:

Yeni evli bir çift işlek bir mahallede bir eve taşındı.Yeni evlerinde geçirdikleri ilk sabah,kahveyi hazırladıktan sonra genç gelin camdan baktı ve komşusunun çamaşırları kurutmak için dışarıya astığını gördü.

"Ne kirli çamaşırlar!"diye düşündü kendi kendine."Belki de farklı bir tür deterjan satın alması gerekiyor.Gitmeli ve onların nasıl temiz yıkanacağını kendine göstermeliyim."Birkaç gün boyunca,komşusunun günün erken saatlerinde kirli çamaşırları dışarı astığını seyrederek,hor görür şekilde eşine aynı şeyi anlattı.

Bir ay geçti ve bir gün genç kadın,komşusunun dışarıya tamamen temiz çamaşır astığını görüp şaşırdı.Kocasına "Bak!Nihayet çamaşırlarını yıkamayı öğrendi.Kimin bunu kendisine öğretiğini merak ediyorum"dedi.

Eşi yanıtladı "Pekala ,sevgilim aslında tek fark şu : Bu sabah erken kalktım ve camı temizledim."


Etrafınızdakilere inançlar ve fikirlerle kirlenmiş olan pencerenizden bakmayın temalı paragraf devam ediyor.

Daha ne öyküler ne anlatılar ve ne yorumlamalar var .Buradan açıklayıcı olamaz biliyorum , okuyun diyorum o yüzden.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails