3/14/2010

Nil'i dinlerken hatırladım


Evet dün konserdeydik ve çok eğlendik.Daha doğrusu Nil şirinliği karşısında mest oldum (gerçek hayatta bilmem ama konserde yeninesiydi :) )

Ve tek taş dı , sana kek yaptım dı derken upss sıra geldi "Çocukta yaparım kariyerde" ye .Şarkının içinde işte tam beni vuran şu cümle geçio "...Gördün mü 25 oldum..." .Hih dedim evet lan "25" oldum bu sene 25 li senem bir daha kaç kere 25 olurum ki ? Büyük ihtimal bir kaç kere 30 olurum da :)) 25 olamam herhalde.O yüzden bu seneyi "Yaş 25" senesi ilan ediyorum ve yapabildiğim her şey i (en dibe batmak ve en üste çıkmak gibi ) bu sene fazlasıyla yapıcam diyorum. (nie 24 veya 26 diil demeyin 25 iyidir benim için).

Atlamak ,zıplamak ,çalışmak ,yorulmak ve çooooooooook eğlenmek istiyorum!!!

İyi ki doğdum
Gördün mü yirmi beş oldum
Özgürüm kanatlandım
Durmadım ayaklandım
Koşup ilerliyorum

İyi ki doğdum
Ne güzel bir kadın oldum
Erkekler hep peşimde
Ama aklım işimde
Sınırı zorluyorum

Dinleyelim o zaman!!--> http://fizy.com/s/1ajf20



Doğum günüm 10 kasım daha var yani :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails