6/23/2010

Mimlendim


Fashionordic in sevgili sahibesi İmge mimlemiş beni.E benimde yazasım var .Hadi.



Felsefem: Om namah shivaya *:)

Hayat:Bir koca fincan mutluluk , büyük bir kaşık heyecan , bir çindik üzüntü bunları karıştır .Sonra , yüksek sıcaklıkta aşk da pişir . İşte sana hayat.

Çocukluk: Herkes beni sevsin isteği.

Güneş:Yalnızlığı gölgeleyen koca bir ışık.

Gözler: Sanırım , arada , şaşı oluyorum.

Yıldızlar:Sınavları yeni atlattım o yüzden bu soruya cevap vermeye elim gitmio.Böüüğ

Güzellik : Kime göre ? Neye göre?

Sevgi :Annem , Babam , kardeşim , teyzem , annanem ... (Çok şey yazarım yani)

Aşk : En büyüğü bende .DER(im ) .Bu konuda da burnum havada dır yani.

Müzik : Aşkın çevresinde.

Dost: :)

Para: Samanlık seyran demicem. Lazım. Ama "amaç değil araç" tabi ki.

Zaman: Doğru zaman da doğru yerde olmak var ya .Ofh ofh , neler yapar adama.

Erkeler: İş gücü için lazım tabi :P

Savaş: Koca bebeklerin oyuncağı . Masumlar da onların elinde kirlenip , parçalanan bebekler.

Ağlamak: Sebebe gerek yok benim için .Bir şarkı , güzel bir söz ama genelde sinir anı.

Deniz:Ah ah , şimdi , kızgın kumlardan serin sulara diyorum :))))))))))

Ayna: Bakarım , bakarsın , bakarız.

Hayal: Şuan ne yapıyosam onların sayesinde.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails