7/05/2010

Louis Vuitton ve Hadi Galata ya




İlk fotoğraftakine ba yıl dım."Benim olsun benim olsun " dediklerimden .Güzel çantalar .

Ama asıl ne dicem size.Başıma kuantumdan sonra Pascal ın geliştirdiği bir düşünce biçimi çıktı.Hay bin kunduz.

Şimdi şöyle ki bunun adı "Belirsizlikleri göğüsleyebilme becerisi" .Tam anlamıyla daha üstünde bir araştırma yapmadım ama bir kitap varmış ki merak ettim.Alıcam. Edgar Morin " Geleceğin eğitimi için 7 bilgi" kitabunda oldukça şey açıklamış

Ama bana kitap yetmez etkinlik lazım diyenlere , koşun diyorum.Şuan itibariyle İstanbuldaysanız.15 temmuza kadar sürecek bir şeyler olucak galata çevresinde .Yerlerde şuralar :Yıldız Emlak - Galata Fotoğrafhanesi - Kasap Nuri - Bahar Korçan - Manzara Perspektives - Lilipud - Building - Galata Şarküteri - Mavra - Kule Emlak - Doğan Apartmanı - Stok 60/70





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails