12/29/2010

2011 Wish List

Yeni yıl geliyo... Yine "oh bu sene bitti" cümleleri her yerlerde... Ne zaman "bu yıl ne güzeldi yaa hiç bitmese keşke" dicez... Durdum durdum ee gelen yıl boşa gelmesin dedim... Dileklerimi blog ağacımın altına kutuladım... Neler yok ki içinde... Eee bir kaç tane gönlümde yatan aslan var onlar gizli kutularda oldukça açarım :)



Kalbimin en derinliklerinde bir dileğim var ki yakınım herkes bilir ondan çok bahsetmicem :)




Uzaklara gitmeye gerek yok İstanbulda da açıldı sevgili Laduree. Şöle rengarenk 10 kutu almak istiyorum içi macaron dolu olan. Zor bir hayal değil ama şuan onu istedim :)



100 lerce ayakkabı almak istiyorum her renginden her çeşidinden hatta özel ayakkabı dolabı istiyorum şu ışıklı çubuk çubuk cam kapaklı olanlarından.



Vintage alış veriş en iyi Berlinde olurmuş. Çılgınlar gibi vintage shop gezmek istiyorum tabi ki Berlinde.



Birde İstanbul planlarım var tabi. ama planlarımın içinde ufak tefek sıcak mı sıcak bir loft evinde oturmak var (şuan hayal aşamasında)



Ve ve Paris... Kitapçılar, sahaflar... Asıl asıl Shakespeare Bookstore ... Oraya gitmek tüm kitaplara dokunmak ve en sevdiklerimi almak istiyorum...


Ona ne diyebilirim ki ... Sadece istiyorum, istiyorum, istiyorummmm



1 yorum:

  1. Shakespeare and Co. gizem içinde yatak var.. bizzat gittim gördüm. yatarak okuyabiliyorsun :)

    umarım hepsi hepsi gerçek olur!özellikle ilki için tüm enerjim seninle!! :)

    ii yıllar <3

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails