1/20/2009


Bilinen tum havacilik kurallarina gore
Arinin ucabilmesi mumkun degildir.
Kanatlari sisko ufak vucudunu kaldirmak icin cok kucuktur
Arilar herseye ragmen ucar
Cunku Arilar insanlarin imkansiz dedikleri seyleri takmaz
'Bee Movie

İmkansızı diilde benimde imkanlı olabilecek şeyleri yapamama gibi bir huyum var .Daha imkansıza bile gelemdim yani.Bazen hayatı bir filmin içinde (hani derler ya herkez kendi filminin başrol oyuncusudur) rolüm varmış gibi yaşamak istiyorum.Onlar gibi cesurca "eeyt,ben bunu istiyorum,lay lom ben özgürüm" demek istiyorum...Ama işte bide yan komşu neder ,aman allahım insanlar ne der baloncuklarını atabilsem filmimden ...Kimse bu işin senaristi benim hayatımı komedi,dram birazda müzikal olarak hayaletmiş...Ama ben az macera ve fantastik gelişmelerde istiyorum...

Senaristin dikkatine...

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails