1/11/2009


When im alone whit my fancies...l ll be whit you.
Weaving romances ...Making believe they are true.
'Lois Armstrong

Sanki kimi şarkılar o mevsim için yazılmıştır.Dinlerken belli anlar ,anılar veya hayaller gelir akla...

İşte bence bu şarkıda tamı tamına o amaçla yazılmış bir şarkı...Dinlerken kar da yürüyen inslar ,biraz hayalperest bir şekilde de şöminenin karşısında şarabını içerken kah kaha atan sarışın bayan ve kumral bey aklıma geliyo :)) (Hayalperst bir şekilde dedim ama.)

Şuan aklımdan geçen tek şey hayallere yakın olduğunu nasıl anlar insan ...Gercekten onlara doğrumu hareket ettiğini yoksa tam zıttı yöne doğru hızlı adımlarla yürüdüğünümü bilmek nasıl bir duygudur.Ne olur ,nasıl hissederki insan.Yada "hisedemez kardeşim 1o yıl sora yaşadıklarına şöle bir bakınca anlar ancak" durumumu vardır.Ya çok geçse yada tam zamanı...

Bir işaret bekliorum ben sanırım ,gökten şöle zembille insin lütfen .Dong etsin kafama ; "bunu yap!" yada "ya dur artık!" diip sarssın beni..İstiyorum lütfen:/

Bu parça bende bu duyguları uyandırdı bende ne bilim yazdım işte %) Hem ilk saçma sapan yazımla açılışımı yapmış oldum kim okucaksa...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails