1/24/2009

Uğur Mumcu(1942-1993)

8 yaşında bir çocuk ölümü nasıl algılar,ne hisseder ölüm için ama hissetmiştim ölümün ne olduğunu işte o zaman net algılamıştım.O günü bu kadar net nasıl hatırlayabiliyorum tabi sonuçta çokta küçük sayılmam ama o hissi bu kadar net hatırlamak çok tuhaf.Kitaplarda ismini görüp tanımıştım ya belki ondan o ismi o yanmış, paramparça olmuş arabalı fotoğrafın altında görünce karanlık bir öfke kaplamıştı tuhaftı işte ne bilim sonuçta sekiz yaşındasın ve "sakıncalı piyade eri" adlı bir kitabın üstünde görmüşsün o ismi .O zamanlar ellebtteki çokta konusunu bilmezdim ama isim ilgimi çekmişti işte sora kitapın içeriğide ilgimi çekti o ayrı.

Yaşasaydıları çok isim için hissediyorum bugün daha bi hissettim...
Saygıyla ,Sevgiyle ,Özlemle anıyorum...
anıyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails