2/09/2010

Angelina Jolie ve Brad Pitt



Pekte boşanıcağa benzemiyorlar.

İstemiyorum da boşansınlar böle uzun süreli çok çocuklu bir evlilik biterse.Süper ikili olarak sıfatlandırılan çift de birbirini bırakırsa ee nerede kaldı "aşk,evlilik mukaddestir" durumu.Elbette benim ölçütüm bu Hollywood çifti değil .Ama oradan yola çıkarak bir genelleme yaparsak ,insan uzun süreli ilişkiden de bir ürkmez mi "eee nereye gidiyoruz biz " diye :))

Eskiden böle değilmiş arkadaşım "aa bana arkasını döndü boşanıyorum" lar başladı .Yada "hımmm o macera filmi sevio ben romantiiikk.Ayrılıcam valla uyuşamıyoruz" lar. Sonsuz doyumsuzluğa erişmiş biz altın çağı çocukları ve büyükleri mutluluktan o kadar uzağız ki. Bazen kendime dönüp " ne istiosunn kaaarrdeşşiiiim " demek istiyorum ki etrafımda da sarsmak istediğim çok insan var.

Ne ise işte Sevgili Angelina ve Brad oturun oturduğunuz yerde daha ne olsun (sağlık,sevgi,çoluk çocuk bolca,para,güzellik) Aşk biter sevgi baki kalır hatırlatırım.


Sevgiler saygılaaarr ^_^

Bugünün parçası



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails