2/25/2010

The Lovely Bones



Sonunda izledim.Çok tereddüt ettim ama merakıma yenik düştüm.Tereddüt etmemin nedeni ise bu tür hikayelerin beni fazla incitmesi ve uzun bir süre etkisinden çıkamam.Ama sevgili Peter Jackson öle güzel çekmiş ki gözünüzden yaş süzülürken gülücük attığınızı sonradan fark ediyorsunuz.

Ve Saoirse Ronan öyle güzel oynamış ki o mavi gözleri öyle derin bakıyor ki bu filmden etkilenmemek imkansız.Kurgusu ve hikayesi cabası.

Şimdi sırada The time traveler's wife var .Evet ,çok neşeliydim nasıl ağlatayım kendimi diye arayışlar içindeyim :)

Bide Nine geliyo millet .Bu seneki geleneği bozmadan ilk gün izlemeyi denicez size de önermekteyiz..

xoxo (like gossip girl :P )



Birde bu gün ne dinliyelimmm --> http://fizy.com/s/16n2qj

la la la life is wonderfuuul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails