2/04/2010

Kayıp Sembol


An itibari ile kitabı bitirmiş bulunmaktayım.Ve filmi çekilsin diye ısrar eden bir grup varsa ben onlardanım."Bu adam hep aynı şeyleri yazıyor" diyenleri bir kenara bırakıyorum belki kitabı okumadılar bile diyorum ön yargılı davranarak.

Asıl demek istediğim bugünlerde benim takık olduğum bir konuya takılmış olması.2012 ,aydınlanma çağı,kıyamet ...Mayaların asıl inandığı şey "kıyamet aydınlanamayanların başlattığı savaşlarla olacak"."Farkındalığın farkına varanlar " ise üst seviyede bir bilinçle daha mutlu ve huzurlu bir yaşama girecekler.

Kitap da da bundan bolca bahsetmiş Kutsal kitapların daha çok anlaşılması .Asıl anlatılmak istenen çok az aydınlanmış insan olacağı yani farkında olanların asıl en üst mertebeye erecekleri gibi...

Yani böle bir şeyler okuyun araştırın sadece bu kitabı okuyun demiorum konuyu bir araştırın...Şu kuantum sıçramalar ,olumlamalar gibi (para tuzağı kısımlarını geçerek tabi).


Benim merak edip araştırdığım kelimeler, belki sizin de ilginizi çeker :
  • Eastern Star
  • Noetik Bilim
  • Verbun Significactium
  • Total Likit Ventilosyom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails