2/26/2010

Vogue_Türkiye


Evet sonunda diyorum bende...

Diğer sayılarda nasıl olur bilmem ama bu sayı tam bir moda tarihçesi olmuş.Tamamını yavaş yavaş sindire sindire okumak için sabırsızlanıyorum.Ve uyarıyorum öle bir günde okunup bitirilecek bir dergi değil (ilk sayfalarının reklamlarla kaplı olması korkutmasın gözünüzü).

Derginin oluşum aşamasıyla ilgili bir kaç bir şeyde çekti dikkatimi dedim ya daha okumaya başlamadım çünkü buraya yazmak için sabırsızlandım ne yalan söyliim *:)

Birde Nil in bir yazısı var içinde onuda merak ediyorum(bu sıralar dikkatimi çeken isimlerden.Kendince yeni ,akılcı ve çoğu zamanda çılgınca yaptığı şeyler hoşuma gidiyor.)

Böle işte ben çayım ile dergime doğru gidiyim en iyisi heyecanla :) (evet bir dergi için heyecanlıyım)

Ve bu arada Nine ı izledim bugün.Gayet beğendim ,bazen bunaltan kısımları da oldu evet ama genel anlamda gerçekten iyi bir yapım.Bazı sahnelerde ise filmin coşkusundan bende heyecanlandım.Tavsiye ederim izleyin...


Bu gün bir parça önericem ama dinlemeniz için kısa bir süre daha var .Pamela Spence in yeni albümünden,güzel bir kliple birlikte yakında meydanlarda dolaşıcak.Bu gün dilime o dolandı yapıla bilecek bir şey yok :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails