2/15/2010

Valentine's Day _Film




Evet gittim evet sevgililer gününde gittim.(Kesinlikle o güne özel olsun diye değil ama öle denk geldi)

Ben sevdim ama sevme nedenim daha çok hoşuma giden oyuncuları bir arada görüyo olmak.Renkli şirin bir film.Yakışıklı olanın gay çıkması izleyen tüm kızları "aaaayy :/ " demesine neden oldu mesela (kim olduğunu söylemiyorum ki heyecanı kaçmasın :P ) Sonra evet anne oğul sahnesinde gözlerim benim de doldu ne yalan söyliyeyim.Kurguda hoşuma gitti ; olayları birleştiriş biçimleri.


Tabi bir de bizde şu sıra dizilerin tam tersini yaptığı cinsellik olayı var ki ince bir konu izleyen anlar ama belli ki özellikle lise çağındaki gençlere "az durun,sakin,aşk bu değil" demeye çalışmışlar.

Birde Mevlana konusu var.Ya benim algılarım şuan o konuda çok açık yada ikide bir Mevlana lafı geçmesi ,Amerikalılar da çözmüş bu işi kardeşim dedirtti ve insanlara bunun mesajını veriyolar.(hani çok bahsettiğim farkındalığın farkına varmak olayı)

Oyh ne ise böle uzun yazmak sıkar beni kafamda çok şey var ama buraya bu kadarını yazıyorum anca.Kahve kokusunu aldım onu okumak için heyecanlanmakdayım.

cioooooooo


bide beni şu sıra eğlendirio dinlemek isteyene






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails